Wednesday, December 30, 2009

THE END

...of 2009. :)

Gleda me danas lice moje Premijerke (sa tv ekrana), majčinski toplim očima,i  poručuje da će iduća godina biti još teža.Ali poručuje neka nam je sretna Nova godina.Novinar se nadopunjuje da bi bilo najbolje da čim prije prodje.Tako sam sretan.Moju sreću ne može pomutiti niti pomrčina Mjeseca na Staru godinu u znaku Raka (naviknuo sam,ovo je već 6.-ta u 09.-toj,),.Sretan sam jer u Novoj će ih biti uobičajenih 4..Mogao bih Vam  dati astrološku prognozu u smislu;1.Jupiter u Ribama:jačat će vjerski fanatizam i zbog istog dolazit će do velikih sukoba,2.godina je Sunca pa će zbog velikih suša doći do nedostatka hrane,3.Jupiter i Uran će u Ovna u 6.mj. i uz to će kvadrirat Pluton pa će doći do nukearnog rata ili će se onim ludim znastvenicima u Cernu otet pokus "velikog praska"4.kineska je godina Tigra,inače poznata i kao godina udovica (jadni ki-ne-zi, se uopće ne žele ženit)5.dva puta će se sučelit na nebu Jupiter (pravedno i prosperitetno) i Saturn (tradicionalno i kruto) u 5.i 8.mj.,što će suprostavit ne samo narode, nego i kontinente.Sve bih to mogao, ali neću.Doduše, nije da ne trebamo razgovarat o eventualnostima navedenog,jer po nekim teorijama da smo prije više razgovarali o globalnom kolapsu,umanjili bi njegovo djelovanje.

2010.god.,je sretna iz više razloga:

1.)Jupiter,planet sreće,ekspanzije i dobrih prilika, sredinom prvog mj.ulazi u znak Riba,njegovo staro sjedište (kasnije otkrićem Neptuna, on postaje vladar).Dakle,tu se jako dobro osjeća,a na vrh izbacuje vodene znakove (poglavito Ribe,Škorpione i Rakove)+zemljane (Bik,Djevica,Jarac).

Od 6.mj. ulazi u Ovna pa se vodeno-zemljani sretni znaci zamjenjuju sa vatreno-zračnim sretnim znakovima (Ovan,Lav,Strijelac)+(Blizanci,Vodenjak,Vaga).

U Ribama daje veliku dozu tolerancije i pomaganja izmedju ljudi, a u Ovnu će nacrtat putokaz Sreća i uputit nas kojim putem.

2.)godina je Sunca.Izvor života i radosti (minimalno 10.min. Sunca će vam prepisati dr.za dobro raspoloženje).

3.)Uran u Ovnu će donijet tisuće novih izuma koji će nam biti od velike koristi 

4.)godine s kojima možete komparirati 2010. su: 98.,99. i 03. (za starije 86./87.),meni su bile super :)

Sretan sam jer će doći na vidjelo prave vrijednosti a ne ove iskrivljene,zbog kojih više ne gledam Tv.Ubija me lažni glamur,iskrivljeni frikovi,isprazne teme,sise i guzice (dobro,ovo malo manje:)

Sretan sam jer će majka Zemlja preživjeti (konačno brinemo),jer smo umreženi,jer nas više nitko ne može muljat,jer smo vrijedni,jer smo mutirali,jer će Tibet biti slobodan (a i Kozarac),jer volim a ne mrzim..Tako sretan mogu Vam jedino zaželjeti

                     SRETNU NOVU 2010.GODINU,DRAGI PRIJATELJI :)

      info tel.060 400 401

                2,34/3,36 kn/min.                                             

No comments:

Post a Comment